Nyheter i CRM-rapporten
Massuppdatera kundmöten
CRM-rapporten har fått utökad funktionalitet för att massuppdatera även kundmöten. Vi har tidigare byggt samma funktionalitet för tips, leads och återkomster. För att komma åt funktionen krävs rättigheten ”CRM: Utföra åtgärder för flera uppgifter” och har du den rättigheten kan du markera de kundmöten du vill ändra genom att klicka i de små cirklarna i vänsterkant på varje rad.
Filter för objektstatus för kundmöten
Fliken Kundmöten i CRM-rapporten har fått ytterligare ett filter för att filtrera på objektstatus t ex kundmöten som ej blivit uppdrag och med massuppdateringsfunktionen som nämns i nyheten ovan kan du då enkelt skapa en ringlista för att följa upp och bearbeta dina potentiella kunder.
Förslag på objekt när du bokar ett kundmöte
När du tar emot ett tips, ett lead eller bokar ett kundmöte och ska välja ett objekt så letar Express efter objekt med status Kundbearbetning där den aktuella kunden är säljare och visar detta som förslag. Det blir på så vis mycket smidigare att hitta rätt objekt om det redan finns ett redo att användas.
Dokument - ställ in sidfot för andra kontor i kedjan
Sidfotsinställningarna har förbättrats så att det ska vara enkelt att ändra till ett annat kontor i kedjan och göra inställningar för det kontoret. Under mittenfliken för Kontor hittar du en lista med de kontor du har rätt att göra inställningar för. Där kan du byta till annat kontor och göra de ändringar som önskas. Kom ihåg att spara innan du går vidare och byter till ett annat kontor.
|